GYIK

GYAKORI KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


Amennyiben nem találja meg a megfelelő választ, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!

Hogyan tudom kiválasztani a terméket?
  • A webáruházban kiválaszthatja a termék színét és méretét.
  • A lenyíló menüben válassza ki termék színét.
  • A lenyíló menüben válassza ki a termék méretét.
  • Adja meg a rendelt mennyiséget.
  • Kattintson a "Kosárba teszem" gombra.
Hogyan adhatom le a rendelést?
  • Adja meg a számlázási adatokat.
  • Adja meg a szállítási adatokat (ha eltérnek).
  • A megjegyzés rovatba jelezze különleges kéréseit, vagy a kézbesítés időpontját.
  • A "megrendelés elküldése" gombra kattintva küldheti el a megrendelését.
  • Miután elküldte a rendelését, mi feldolgozzuk és felvesszük Önnel a kapcsolatot.
  • A fizetési adatokat a képernyőn megjelenő információknál találja.

Rendelése után kérjük ellenőrizze postafiókjának levélszemét mappáját, mivel előfordulhat hogy a rendelésről szóló visszaigazoló emailt ott találja.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítás a DPD futárcéggel történik.

Magyarország területén bruttó 1.613 Ft.

Külföldön:

Nemzetközi díjszámítás

Nemzetközi díjszámítás2

Hogyan fizethetek?

A fizetés személyesen történik a termék/termékek kiszállításakor. Kézpénzzel és bankkártáyval is fizethet (az utóbbit a futárcég biztosítja).

Módosíthatom vagy lemondhatom a rendelésemet?

Amennyiben szeretné módosítani rendelését azt megteheti írásban, melyet a naszakandrea.rendeles@gmail.com címre tud elküldeni.

Dokumentum helye

Hogyan és mennyi idő alatt kapom meg a terméke(ke)t?

Futárszolgálattal küldjük a termékeinket. A termékeket általában a feladást követő munkanapon kiszállítják. Amennyiben nem felel meg csomagküldési módunk, vagy bármilyen kérdése, problémája van vagy csak egyszerűen bizonytalan, írjon a naszakandrea.rendeles@gmail.com címre, ahol kollégáink segítenek Önnek.
Átvételkor minden esetben ellenőrizze a csomag tartalmát!
Utólag nem tudunk reklamációt elfogadni!

Mit tegyek, ha sérült a csomag?

A küldemény átvételekor kérjük minden esetben (a futár jelenlétében!) ellenőrizze a csomag sértetlenségét! Ha a csomag a szállítás során megsérült, kárfelvételi jegyzőkönyvet is kell, hogy tartalmazzon a küldemény. Ebben az esetben, vagy ha sérült a csomag és nincs jegyzőkönyv a futárszolgálathoz kell fordulni a reklamációval.
Webáruházunk semmilyen felelősséget nem vállal a szállítás közben esetlegesen előforduló károkért!

Mi tegyek, ha nem megfelelő a méret, vagy nem tetszik a termék?

A megrendelés előtt olvassa el a termékeknél elhelyeztt tájékoztató menüpontokat, hogy a legmegfelelőbb terméket küldjük el és ne legyen méretbeli, vagy egyéb más probléma!
Természetesen a megrendelés során élhet a feltétel nélküli elállás jogával.
A szerződéstől az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat, azaz visszaküldheti a terméket. Ebben az esetben az Ön által kifizetett összeget legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatérítjük.
Figyelem! A Kormányrendelet szerint ebben az esetben Ön viseli az elállási jog gyakorlása miatt, az áru visszaszolgáltatásával, illetve esetlegesen az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárral kapcsolatban felmerült költségeket.
A terméket postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheti nekünk. A visszaküldés költségét Önnek kell állni.

Hova küldjem vissza a csomagot?

1116 Budapest, Kalotaszeg utca 5 fszt.1.